Torsdag Tiiiep.

Påsklovet har ju varit rätt najs hittills, låg sjuk måndag kväll till..okej inte riktigt frisk än men jag orkar inte vara sjuk på loven längre! Så igår blev det påskfest hos Hedda, Mucho funno(seriöst, allt låter som spanska bara man lägger på ett o, det är sant. Jag svär!<-Ha!) I alla fall, det var ju ill nice!

Nu är jag redigt trött och sliten, men inte mycket att göra åt! Har börjat städa lite smått sådär, så blir till att göra klart här sen ska jag inhandla lite grejer med mor tills ikväll, då väringabönderna emma och andreas kommer och firar mig höhö, blir nog en lugn kväll med en film och lite käk, känns inte som att någon är särskilt pigg på att göra något livat! Men det är chill! Vi är chill.

"Tänk på att inte överanstränga dig nu då, eftersom du är sjuk och så.."
HAHAH, när ens ansträngde jag mig senast!? Skulle bra gärna vilja se det, Anna Malmberg. Överansträngd. Haha ballt!
Det här är en sån där ego bild man tar när man fyller år, jag tänkte inte lägga upp den. Men sen tänkte jag så här, varför ska jag annars ha den på datorn? Så nu lägger jag upp den här och tar sedan bort den! Bra resonerat annam. Tack tack!


You're doin' flips read our lips
You're in love


Get off my case
I won't say it


Seriöst, till och med disney, hedvig?

Kommentarer
Postat av: heddanpeddan

Grattis aNnaa min vän, du är bra. <3



Jag vet, det är galet!

2010-04-02 @ 13:37:19 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0