Tisdag!

Att börja skolan efter lov är aldrig rockigt. Om man då ligger vaken och smsas tills klockan ett natten innan, blir det så väldigt mycket jobbigare.


Tycker ändå jag höll mig ganska levande ändå! Kunde varit betydligt mycket värre vill jag lova höhö
En halv poäng ifrån MVG på so provet, surt surt surt, nöjd men surt!
DDM..inte långt kvar till Kabarén..oj..jag längtar, jag börjar bli lite stressad! Ey, köp biljetter!(när det går)

Åkte in till stan efter skolan, har ju "sååå mycket pengar löst och på presentkort" så här ska shoppas kläder tänkte jag då..men icke! Eftersom jag började min dag så bra med att paja min enda bra bh fick jag ägna mig hela stadsturen åt att leta efter en ny! Urrrk, tråkigaste som finns. Så blev inget roligt inhandlat. Får försöka mig på't på torsdag igen, kanske. SKulle handlat hårfärg och massa mojs juuuuuu. Blasch.

Kul att komma hem och veta att man har tre inlämningar till i morgon, är jag klar..nej. Bra, bra jobbat. Lite sådär, suck?

I morgon är det onsdag, i morgon är det ddm dag, det är som ett litet ljus i mörkret (haha det är inte ens särskilt mörkt) Det blir nog lite kul sådär i alla fall! Tills jag kommer hem och inser att jag har massa läxor, gotti!

Idag ska jag försöka sova lite tidigare....halv tolv? Seriöst hur fan gick det till då? Klockan var ju tio i elva nyss!?
Läskigt.
God natt



!

Quuueeeee!?!?....
det betyder, va!?!...tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0