Tha google man

Jonathan sitter desperat och försöker hitta min blogg på google.
Han sa att alla bloggar suger och att han hatar bloggare(inte mig naturligtvis ha!)
Jag har nu sökt efter mig själv på google och funnit att, jag inte finns med så..jag borde nog tala om det för grabben?
Han sa, jag citerar, "kommer sitta här tills jag hittar det!"
så...jag antar att det vänligaste vore att bara säga, det går inte.
Funderar även på att ge honom adressen annars kommer han ju inte se det här inlägget vilket..gör att jag precis suttit och haft en monolog med mig själv! Eller blir det dialog? Nej, monolog, jag tänker ju bara när jag skriver, sitter ju inte och pratar högt! Nu blir det bara värre och värre så, jo nu tar jag och ger honom den! Ha!

Så, nu förväntar jag mig att du lämnar en fin liten komentar så folk ser att du faktiskt har läst detta inlägget! Annars får du ingen kaka, kiwipojken.

Kommentarer
Postat av: Guess Who!! ;D

Mohaha, diggar att du skriver med svart text xD

2010-04-05 @ 00:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0