Tell them this love hasn't changed me, hasn't changed me at all..

Jag mår dåligt, dåligt, dåligt! Jag är trött också! och lite hungrig..uuuurk. stanna hemma från skolan resten av veckan, wow två dagar, känns lockande, men nej, har massssa grejer som måste in. Jag vill inte börja sabba för mig nu, känns inte så värt liksom!

ddm dag, tjockt med opepp, tyvärr. huvudvärk, ont i magen, illamående, gott? Nej. Illa om man dansar i kofta, tjocktröja och halsduk och, fryser?.....fryser? Uscha.

Kom hem, spånen hade bestämt sig för att idag var en bra dag att börja grilla korv, haha har dom väl börjat slutar dom ju aldrig! Så själv tycker jag att de kunde väntat tills typ, juni? Några månader extra utan äcklet hade ju varit naajjjs! Var ändå rätt mysigt att sitta ute på trappen med filt och grilla men ändå, det är tidigt.

Hedvig...MINA SMS ÄR SLUT. Gash, vad gör jag nu? Haha.

Näpp! Jag orkar inte! har massa läxor och mojs jag måste ta itu med, får la börja med engelskan som ska vara klar i ...idag! FÅr göra den tills i morgon! Så, HÄJDÅ.


This is not what I'd do
It's the wrong kind of place
To be thinking of you

Skärpning. Har inget skärp? Ha. Sug.
Galen. Blir Galen. Jag.

Kommentarer
Postat av: heddaN^

bilden är najs.

Nu är det ju så rockigt att jag faktiskt vet att du nu har fyllt på din mobil, sååå.. få den att surra?;G

2010-04-08 @ 16:25:18 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0