Ren lycka.

Ja, gårdagen var ju inte lite underbar! Att dela den känslan med människor man tycker väldigt bra om, och massa andra man inte ens känner också för den delen, är ju näst intill magisk. Jag är magisk. Ha!

Allt som allt tror jag vi lyckades med två mycket bra föreställningar! Verkade som det i alla fall, visst vi faila ett par gånger men vafan, vem bryr sig?(bortsett från de blonderade tuggimmituggarna som känner sig lite bättre när de ser att vi gör fel) Jag är stennöjd med allas insats!

Både skönt och tråkigt att detta var sista gången, mest tråkigt men jag har haft tre superår!
Kommer väl lite bilder här någon dag också!

Nu ska jag fixa det sista innan jag drar till skuuuulan, fick sovmorgon till tio idag,
tackar och bugar för det.

Häj!

- Sluta nuuuuu

Kommentarer
Postat av: heddopeddo

uuuuuuunderbaaart :D

2010-04-27 @ 18:23:48 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0