Onsdag.

Usch, vilken jäkla dag!

Kabaré på måndag, enda jag känner är,
Kan du inte bara för en gångs skull hålla vad du lovat? Rage.
Klockan nio ger jag fan upp, sen skiter jag i dig precis som du gjort de senaste åren, verkar ju funka alldeles ypperligt.

Fastnade med min dumma fot under den dumma dörren så jag fick ett dumt äckligt varigt sår på den dumma hälen.
DumDumDumDumDum.
Varför ska jag alltid lyckas med sånt?
- Hej jag heter Anna, för ett tag sen fick jag en dator i ögat!
Det är inte rättvist!
Life's a bitch, then you die
Haha så bra sagt, egentligen inte men ändå, jo!

Svenska, jag börjar gilla det nu, jag fattar.
Spanska, Tjaa, william är ju chill i alla fall!
So, jo jag tycker det är ganska intressant nu faktiskt, förutom geografi-delen..som erik gjorde åt mig, tackar.
Matte..usch. Jag fattar inte, men tydligen gör jag det. Bra då att jag inte ens själv vet vad det är jag fattar och inte? Skumt. JAG BLIR DUMMARE OCH DUMMARE FÖR VARJE ÅR. "Det är inte så att matten blir svårare?"
- Nej, jag blir dummare.

Efter skolan åkte jag till stan med Emma och Andreas! Vi missade den dumma bussen för att våran dumma lärare skulle prata om någon dum tävling som vi vunnit tillsammans med B1 eller något. Dumma! Får ett par tusen till klassen, om vår käre klassföreståndare får välja ska vi la käka baguetter för pengarna igen haha! Känner den positiva andan i luften! verkligen!

Långt, onödigt och dumt inlägg!
Nu ska jag dra mig, jag är hungrig! Jag ska äta! Det är rätt bra liksom!
Häjdå!

Bilden är till Hedvig. Asslord. Känns bättre nu?
Jag föredrar i alla fall den versionen av mig. Trollet.

Kommentarer
Postat av: heddopeddo

anna jag tycker faktiskt väldigt bra om dig, utan tvekan.

och framförallt när du går med på att gå under namnet asslord. snuttan <3

2010-04-22 @ 23:11:49 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0