När sommarn kommer flyr jag över haven, Där ingen vet, där ingen kommer in,

..Men sommarn dör och min rastlöshet är min.

Värd skoldag, heee?
Idrott- var med på en uppvärmning innan mina bihålor sa ifrån, förkylning rockar fan!
Engelska- gjorde muntligt svenska prov med emma, gick bra tror jag, inte svårt alls!
Spanska- nationellt prov. uppsats. 80 ord=godkänt. Anna skrev max 38. Bra jobbat. Verkligen.
No- tränade inför nationella, jo för vi fick ju mycket gjort. Inte, vi kom fram till att Lundgren inte kan måla kaniner, det kan ju kanske komma till nytta liksom?
"Jag gillar inte dig. Du är äcklig."
Bra sagt anna.

Efter skolan blev det staden med Hedvug och Emil. Traskade runt i lite affärer ett tag och gick sen och skratta åt alla fula kläder på marknaden. Haha, liv. Sen kom Emma och vi gick och tog en fika. Mycket trevligt att spendera ett par timmar på rådhuset liksom!

Nu ska jag börja med min musikinlämning! Måste ju. Uscccch. Matteprov i morgon också, sucks yao. Pluggat? Hepp.
Tänker jag göra det?
Absolut.
Kommer jag göra det?
Förmodligen inte.

Tja, det är ju bra att jag har självinsikt i alla fall. Jag behöver inte ljuga för mig själv.
Fast det är klart..det gör jag ju i stort sett hela tiden. Haha fail.


.
Idag prisar jag Annah, för att hon är så orättvist snygg hela tiden.
Mathafacka yao.
Höhö

HÄJDÅ!

Kommentarer
Postat av: heddopeddo

jag diggar dig rätt hårt och anna är ju råläcker

2010-04-29 @ 22:29:27 // URL: http://mangohead.blogg.se/
Postat av: anna!



jag citerar shakespear:



På kärlekens vingar flög jag över muren.

Vad kärlek kan, vågar kärlek gärna.



jag diggar dig vääääldigt mycket!

2010-05-01 @ 13:15:54 // URL: http://uppdragendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0