Nämen..skaffa en hobby kanske skulle vara något?

Borde egentligen sova nu, så onödigt!

Sista dagen på lovet i morgon och jag måste ställa klockan, va fan är det om eller?
suck.
Å andra sidan är det ju lite skamligt att man måste ställa klockan för att inte försova sig..när man måste vara uppe strax innan tolv?
Men det är lov och jag är en trött människa, och det är liksom själva grejen,
"Anna, du får ställa klockan tills i morgon" som är irriterande.
Detta betyder även att  jag är själv hemma på morgonen, vilket i och för sig är rätt najs eftersom det är lättare att vakna till med musik som skränar i hela huset.
Höhö.

Kollade precis klart på Sherlock Holmes, ska nog se den igen..när jag är lite mer koncentrerad på filmen. Satt och spela spindelharpan under tiden, då är man inte med till fullo precis! Den verkar ju jäkligt bra annars..

Nu sitter jag och stör mig på uttrycket "när allt kommer till kritan"...what!?
ex. "Jag är nog ganska trött när allt kommer till kritan"
?????Vadå, om jag ritar det, är det så då?????
ex.2 "Du har nog rätt när allt kommer till kritan!"
?????Än en gång, har jag rätt bara för att någon ritar det?????
DAGENS I-LANDSPROBLEM...MITT NATTPROBLEM
Det är bara efter tolvslaget som man tänker på sånt här tror jag! Måste vara så!
over agro på det.
Det är vid såna här tillfällen jag känner att en hobby skulle vara något att satsa på?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0