En sån där måndag!

gick upp strax innan tio, uuugh. och vad får man se? SNÖ!? VAD FAN VAR DET OM? Oacceptabelt! ha!
Jocke och Emelie kom och hämta mig, vi åkte iväg till Rölsa vid halv tolv. Där väntades det kalas.


Satt och kollade på filmer från i sommras, med johanna..Sommaren får ju bra gärna komma nu alltså! Var blandade känslor på de filmerna vill jag lova, lite ångest, illamående, glädje, förväntan...SOLBRÄNNA haha! Nämen som sagt, sommarn är välkommen här!

Syster kom hem från göteborg idag. Mor och dom var och hämtade henne förut. Hon hade med sig lite presenter åt mig, jättefins halsband och armband & solglasögon, men bästa var nog sparkdräkten i plysch! Haha den ska jag bo i från och med nu!

Don't you wish your girlfriend was hot like me?

Haha naaa, kanske inte! Men den är banne mig varm i alla fall så hot är alldeles rätt ord!


Kommentarer
Postat av: heddaN^

Åhhhh, fett snygg!

Seriöst, jag önskar att jag hade en sån.. allvarligt!

DROP-DEAD-GORGEOUS :G

2010-04-06 @ 22:21:52 // URL: http://mangohead.blogg.se/
Postat av: Amanda!:D

Jag tror jag ska spionera in genom ditt fönster nu på söndagmorgon, bara för att få se den på!:D

2010-04-07 @ 19:13:09 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0