Måndag. Äckliga måndag.

Vaknade fem i åtta,
"sover du?"
suck. Fruktansvärt bra jävla början liksom!

Led igenom skolan hyfsat bra ändå,

"kan anna ta den?"
"..öh, ett predikatsfyllnad eller nej..vad heter.."
"predikat"
"ah..det"

"vet du det anna?"
"eh....eller va?"
"hrm, mhm just det, välkommen till min lektion!.."

Jag är nöjd?
Blev staden med Emman efter skolan, köpte två linnen och en t-shirt, och hårfärg haha!
Åkte hem till Emman och slingade håret, mjo, fjårtiz lixxmm? Nä, blev inte så värst mycket skillnad..lite kanske..jo. Inte orange i alla fall! Det är ju alltid något!
Blir en soft dag i skolan i morgon..tror jag..Lektionsmässigt i alla fall, resten får vi la se! BLir någon teater på morgonen, tjock med najs!
Nu ska jag sova! God natten!

Kommentarer
Postat av: heddaN^

Jag tyckte det blev fint (:

2010-04-13 @ 22:25:16 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0