Helgen. En Helg. En bra helg.

Söndag, helgen har känts ovanligt lång!

I fredags blev det grillning uppe på billingen med klara hedvig och emma och stadsfolket! Det var ju inte lite trevligt det! (bortsett från att vi döpte kycklingen till holger innan vi åt den..det var dumt haha!)
Efter flera timmar blev det för kallt, även för oss, och vi drog oss hem till erik igen för att spendera någon timma framför south park, när man sitter nerklämd i en soffa med massa människor man tycker bra om, då känns allt bra liksom!
Igår åkte jag Emman Hedvug och hennes moder till deras danslärare i horn på någon öppet hus-grej! Kolla runt lite och fick handmassage, det är ju nice! Sen åkte vi hem till emma, en kväll av evigt chillande haha! Det var naajjs.

I morse tog jag och emma en nostalgitripp till barndommen! Kollade igenom massa lådor med leksaker som vi alltid lekte med när vi var små! Haha, Sen fota vi lite och tog en tur till stöpen och åt glass!

Mormodern och morfadern var här ett tag också, mormodern tyckte tydligen att mitt rum var äckligt så det städade hon, höhö, det var ju skönt! Har funderat på det läänge men aldrig orkat ta tag i det! Men nu var det ju i alla fall ett bekymmer ur världen, bara femtioelva återstår!

Avsluta helgen med Ballar av stål
"gräv gräv, jobb jobb! Skott, skott, jobbigt va?"
Humor.
Häjdå!

I wanna free fall,
Out into nothing,
Oh I'm gonna leave this,
This world for a while,

Now I'm free,
Free Fallin'
-
Och om jag fick välja'


Kommentarer
Postat av: heddopeddo

sv:

Hahaha, fan vad du är klockren ibland Anna!

Och ja, på grund av veckodagen så har du min tillåtelse (:

Nej, inte så ofta när jag är sjuk, men jag har mina stunder även då!

2010-04-19 @ 21:58:24 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0