Fortfarande tisdag, duh?

Jag är rädd. Jag har för första gången tagit mig tid att läsa massa bloggar. Alltså, icke-kändisbloggar..inte kompisars bloggar..utan..FJORTISBLOGGAR AAAAAHHH.
Nä men, allvarligt, rädd är ett bra ord. Irriterad också. Trött på det. Jag tänker inte kalla dem för just "dem" jag tänker dra alla över en kam så att säga, enligt mig går alla under benämningen Det. För det är vad det är. Ett det? Kan egentligen inte bli mer logiskt än så. Ha! Visa ord från en övertrött Annam. Jag ska skaffa mig en hobby. Tjöta.

Omg. Jag vill bara att folk ska se vem jag verkligen är. Inte bara mitt utseende..
Sluta lägga upp bilder på dig själv, nej på dina bröst då?Sluta med att göra videobloggar där du sitter och rycker av dig löshåret strå efter strå? Sluta kleta på det där du kallar smink och se ut som du borde istället?

Serrii, jah e inte ens blåhst!<'3
Sluta agera som om du vore det då?

Assåh, shit jah bah"men typ frågah nån annan?" o han bah "meh jag gillar ju dehj!" Vah gör man då elleh?
Säger det till någon som bryr sig?

"Sluta köpa billigt smink och skaffa dig ett liv!....annars läser inte jag din blogg mer!"
Seriöst?

Haha ja, det är en spännande och skrämmande värld vi lever i!
Jag har i alla fall kommit på en sak ikväll,
Jag ska mata mina barn med hårförlängningar, tvinga dem att bära för små bhar i tidig ålder(man tror ju inte att det ska vara möjligt på icke-existerande bröst men jo, tydligen går ju det alldeles ypperligt!), låta dem rita med smink och säga"asså, man bah, jah tkr ni ska pratah såhär tiep, det är rätt" för att vara säker på att dom gör tvärtemot.
Jag tänker inte vara delaktig i att föda upp små blonderade moster. Usch.
Simon har kallat mig för Bitch-Anna hela dagen,  så varför inte bara leva upp till det för en dag?

Nu ska jag sova,
God Natt!

LOVA YA'♥
(det där underströk min ironi i sista frasen)


Kommentarer
Postat av: heddaN^

HAAHAHA, fyfan vad du är klockren annna.

Snacka om att slå huvudet på spiken. och hårt dessutom!

2010-04-21 @ 10:58:09 // URL: http://mangohead.blogg.se/
Postat av: Amanda!:D

"Säg det till nån som bryr sig då"

vem va det som var den smarta hjärnan från början. JAG! (för en gångs skull) Men jag prisar dig för det där, bra sagt!

2010-04-21 @ 20:22:35 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0