Ameeh duråååe? Tiipe assu, blihr helt cp tiep bah jah har 7kt tråhkiht! MESENA!

Jag har kollat bdb, jag gråter av skratt här! "Meh vahfan jah e inte fjortis! SLutah bru deejj!" Haha pinsamt!

Precis hoppat ut ur duschen, ska in till stan med Klara och träffa lite folk sen!

Var i stan med Hedvug klara och Jonathan igår, satt vid fontänen och åt glass, gott! Efteråt kolla vi på Annahs handbollsmatch, du är cool.

Hedvugen åkte med mig hem, var ute och vandra i ulvåker hela halva kvällen, wünderbar!<--Det var ballt.
Annam, jag, är paranoid, kul att du står ut i alla fall!
Höhö sen sov vi, vilket ingen av oss har gjort särskilt mycket i veckan! Det var skönt, höhö

Blev ett värt inlägg! Nu ska jag göra mig i ordning, och äta!
Häjdå!

Och jag känna mig bekväm i dina ögon när du ler, men du kan säga nått
så beskt att allt blir kaos och upp och ner.

Kommentarer
Postat av: a

du är också cool

2010-04-10 @ 19:58:46 // URL: http://duvetvam.blogg.se/
Postat av: heddaN^

Jag tycker att alla dina inlägg är värda..

2010-04-11 @ 12:30:12 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0