Ägd av bdb. Skamligt,

går dock inte ladda upp bilden här eftersom blogg.se har något emot bilder i paintformat! men,

"OJ..var du där? jag såg dig inte för du har så lite bilder"
Sen när blev dom dryga? Illa. Detta hamnar i min carebox OCH min nyskapade "saker jag för min mentala hälsa, borde förtränga."

Svar ja, jag har två riktiga lådor för detta. Slå det.
Nu lovar jag att detta är mitt sista inlägg för igår..kväll..natt..idag..virrigt! Välj något bara! Jag skulle tycka det var coolt med typ,
"Detta är mitt sista inlägg för i morgon, jag lovar" haha! Nej..det var inte ens roligt, nu är det riktigt illa här!
har en känsla av att Hedvig kommer höra av sig angående dessa inlägg en vacker dag!

Nu SKA jag faktiskt sova!
Häjdå!

Kommentarer
Postat av: heddanpeddan

hej anna? jag är bäst

2010-04-05 @ 13:42:06 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0