I want to be a hippie and I want to get stoned, I want to be a wonder way guy to leave home

Inledde morgonen med nationellt prov i matte. mhmmmjo men det gick nog ganska bra. Nailar ju ett G i alla fall. Tror jag. Hoppas jag.

Fruktansvärt ovärd dag annars. Ingen engelska, ovärd men rätt rolig svenska, bra tal gubbaah! Och sist men inte minst, helspårad idrott. Det var kul! Men fortfarande..ovärd dag!

Väl hemkommer startade jag mitt serious face och intog datorn för att..babababbabaaaa PLUGGA!
Och nu känns det så satans bra!
Gerontologin, check
Svenska recensionen, check
Utvärderingen om APUn, check
Börjat läsa boken och kommit en bra bit, check
CHECH BABY, CHECK!

Ska sova gott ikväll. mhmmmmm! Nu kan jag börja fokusera på helg igen, schweeeeeet!

Så happhapp hepphepp, God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0