I have loved you from the start

Hejhej hemskt mycket hej!

Efter en måttligt givande skoldag av rage och 'komikläm'-situationer lallade jag ner på stan med wifey, ho skulle köpa nån hårinpackning! När vi var klara hittade vi, som vanligt, våra söta vänner Marica och Bella! Hängde med dom på Pims nån halvtimma innan min buss gick, fiiiint!

Jag är trött.
Men jag ska ta en låååång promenad nu, senare blir det paj och soffmys resten av kvällen!
Mhmmm ost, bacon och spenat paj..mhmmmmmm. Jag är hungrig.
Matt. Kött. mhm..

Men hopphopp hepphepp!
Hejdå



- ...viskvisk älsk..visk mig..visk
- du älskar dig?
- visk älsk..visk visk!
- du är älskad av dig?
- JAG VILL ÄLSKA MED DIG!!!
- .....
Hahaha aaah klassrums-moment.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0