High on you and all drunk, this is when I make my big mistakes

Åkte till skolan för att ha muntligt nationella i engelska med Malin. Vi började 09:30 och var klara 09:55..kändes värt! Men det gick nog bra tror jag, vi pratar ju en hel del och det är la det som är tanken!

Vi tog första bästa buss och drog till skara för leka äntligen hemma och ge davids lägenhet en "toootal makeover!". Trodde vi skulle dö ett flertal gånger när vi transporterade kaningaller och bord på mopeden men..vi överlevde!

Vi höll på i den där sabla lägenheten från elva till typ..två? Som belöning för vårt fina arbete blev vi bjudna på varsin pizza! Gottiiii.

Hiss: Ögongodiset * 2
Diss: Gammal disk!

mmmmhmmmmmmm mums.

Nu ska jag slå mig ner i soffan bredvid mamma och patrik, för tangentbordet vill inte riktigt samarbeta.
Hej!

Jävlaaarrrrrrrrrrrr, jag hade hyrt in oss som städpersonal.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHHAHAA aaaaaaaa jag dööööööööör, hahahhaha fan vad galen du ser ut!!!!

2011-05-25 @ 23:51:43 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0