Here you come again, lookin' better than a body has a right to

Känns värt att åka till skolan för att lyssna på EN projektredovisning och sedan sluta. Näääää!
Tog min fina vän Isabella aka BellaBoii i armen och gick ner på stan en sväng, den bruden är crazyyyy!
Vi mötte frugan och följde henne till bussen, sen tog vi vårt pick och pack och slog oss ner på pims för lite nachos och Cöla! Fint det.

Det är fredag. Jag är ensam. Det är okej.
För en gångs skull känns det helt okej, haha idag hade jag pyjamasbyxorna på mig redan klockan två, och dom ska nog stanna på resten av dagen också!

Blir soffmys med mammi och patrik, vi är själva ikväll, gossssigt!

Happ happ hepp hepp, nu ska jag fortsätta att göra ingenting, hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

pleaaaase forgive me. Jag fastnade - jag dissade dig inte brutalt med flit. Faktiskt. Promise. Take me back! </3

2011-05-27 @ 21:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0