Här under askan utav sönderbrända drömmar, ska vi bygga nånting större.

Gårdagen var finfin!
Fina människor, fin mat, fin melodifestival(nej, jag hatar den) men det var fint!


Gick upp runt elva, har alltså städat i en timme efter gårdagens kalas, men nu är det rent och fint igen!

Ska bre ett mar mackor nu och sen chilla brett hela dagen! Får se om det blir något:
Secret life of the american teenager-maraton med Bengan idag! Det ser jag fram emot i så fall!
åhåhååhhååå vad bra det är.


Jag följer hjärtat, samma hjärta
men med mera glöd sen du var här

Ja låt tiden gå, jag är samma nu som då
samma människa ungefär
fast med lite mera lust sen du var här

Sen du var här-Lars Winnerbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0