You're so ugly when you cry, please, just cut it out.

Hade en kanonkväll igår, vissa saker skulle man väl kunna..strunta i min, jo överlag, kanon!

Spenderat större delen av dagen med mysmänniskan Linn!
Tack för igår, du är en pärla. Tack för idag.
Chips♥

Mor och Anders plockade upp mig och kinamat, satt som en krocketklubba i skenbenet, underbart!
Spenderat resten av dagen framför tvn, The secret life of the american teenager. Inte ens bra längre, har sett samma program hundrafemtioelva gånger nu!(jag ljuger, klart som fan det är bra ändå!)

Funderar på att ta en promenad och sedan bänka mig framför tvn resten av kvällen också, skulle vara rätt gött faktiskt..


Don't tell me you're sorry cuz you're not
I know you're only sorry you got caught
But you put on quite a show
You really had me goin'
That was quite a show
Very entertainin'

Go on and take a bow
-
Det spelar ingen roll, det känns bara orockigt att kunna säga att,
Jag är inte ett dugg förvånad?



Kommentarer
Postat av: annahh

anna du är bra

jag gillar dig

2010-10-03 @ 17:57:21 // URL: http://uppdragnendag.blogg.se/
Postat av: amanda.a

Vet du vad? Av alla dom jag inte pratar med från stöpen längre, är jag väldigt glad att jag fortfarande har kvar dig.

2010-10-03 @ 20:56:56 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/
Postat av: änna.

din blogg är vit? wtf?

2010-10-04 @ 21:11:39 // URL: http://uppdragnendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0