You don't know us, you don't belong

Cause' we're not gonna take it, anymore.

Kort skoldag, slapp svenska, klockren musik, intressant räddningsmedicin, toppendag må jag säga!
Åkte ut till igelstort efter skolan, med jocke och Elin eftersom farfar fyller 70! Grattis grattis kompis!(han kallar mig för det...han är söt) Kan ju säga att jag absolut vet stensäkert varifrån jag har fått min personlighet, sarkasmen sprudlar kring denne mycket visa man.

Väl hemma saboterade brodern så vänligt mitt nystädade rum, slängde ut alla mina galgar med kläder ur garderoben, kasta ner alla saker från soffan, rulla ihop täcke,kuddar,överkast och lakan till en boll mitt på sängen, flutta runt allt mitt smink och mina hundra femtioelva nagelack...människan borde skaffa sig en hobby!
Efter ett förnedrande brottningspass mot detta fucko plockade jag snällt ihop allt igen. Suck.

Nu är mormor här, mys.
Jag och elin ska ut och springa en sväng sen ska jag bänka mig framför tvn med en kopp te tror jag!

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0