There's still a little bit of your taste, in my mouth, There’s still a little bit of you, laced with my doubt

Blev inte riktigt som det var tänkt, men jag har haft en kanonbra kväll ändå.

Sofian kom hem som en liten överraskning, det var uppskattat.
Så det blev en myskväll med familjen, hela familjen för en gångs skull, som patrik sa "det känns nästan som julafton!" En kväll med god mat och trevliga samtal och bra humör. Blev dock lite utskrattad när jag skulle spela vuxen och vis och dra ett av gårdagens ordspråk:

Pratades om att inte kunna säga nej på jobbet, att man blir tagen för givet och får sköta allt, varpå jag säger (som för övrigt inte varit med i diskussionen)
- Villig häst får dra lasset..
En evighetslång tystnad, förvånade blickar och sedan ett asgarv. Känns bra, känns bra!

Spelade även pingis med elin patrik och kallsippen någon timma, pöjksen kom in svettiga, jag och elin förnedrade, men det var party!

Nu ska jag krypa ner i sängen och lyssna på musik, myshelg, lugn helg, skön helg!

Say Bye Bye to Drama,

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0