J'veux ton amour Et je veux ton revenge

Jag skrev ett jättelångt inlägg. Men jag skrev så långsamt att det inte sparades när jag skulle lägga upp det. Så jag skiter i det förbannade inlägget. Suck.

Ämända babe bjöd på lunch idag, bake off! Det var gott. Och väldigt sött av'na!

Kom hem tidigt, eftersom vårat schema rockar fett på torsdagar!(coolt sagt anna, verkligen. inte.)
Jag och patrik drog in elva kärror ved, sen sprang vi en runda. Han är lat!
Jag har städat mitt rum. Grovt. Brudarna kommer hit i morgon, tänkte undvika dödsfall pga. damm!
Ska se på skräckfilm och bara massa mys, underbart. Och behövligt, i behov av lugn helg känner jag!

Nu ska jag sova!
GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0