J'ai perdu tout contrôle et j'ai besoin de toi,

Sådär, varvat ner lite med en promenad. Jag är inte lika sur längre. Känns ju skönt! Fast ändå, förbannat äcklig dag. Uschhhhhh. Måndagar alltså. Den här tog priset, jag ska strejka på måndagar från och med..efter lovet!

Lov..jag längtar! Kommer sakna linn och malin när dom drar iväg dock, men jag och amanda ska trotsa vårat sunda förnuft så det blir nog rockigt ändå!
Drar till Göteborg ett par dagar också, med Elin och Jocke, och hälsar på sofian, hela syskonskaran liksom. Blir nog helmys! Och fruktansvärt skönt att komma bort lite!
Trött på inget, trött på allt, som Winnerbäck så intelligent sjunger.
Kul, ska det bli ett sånt här höstlov i år igen?  
Nåja!

Ser fram emot fredag, middag hos Linn, fira henne lite sådär, blir nog mys i all ära!
Söta människor, god mat(antar jag), och ja, bara stenmys!
Å vad gossigt! Hahah, gossigt, är inte det ett fult ord?
Hallååååe humöromvänding!

Nu ska jag koka majs!
Hej!



Jag gick in på den där sidan Hedda hade länkat, jag är lite kär.
I sidan alltså.
Jag strejkar.
Jag är bara pirrig i magen för Ämändas skull.
Eller jag var, det gick över när ni hade åkt hem.
Var ju tur det visserligen, hade varit skumt annars!
Men det var GOSSIGT
Haha nej, hejdå


Kommentarer
Postat av: amanda.a

hahaha! Du får tycka om honom också om du vill. Vi är ju flera redan som det är så att säga, så en till skulle han nog inte ha något emot... haha!



koka majs?... qué?

2010-10-26 @ 19:36:52 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

elller huuur? den sidan är galen, jag bir galen på den, i den, när man är inne i den. typ. oj. det är för sött och mysigt för att vara hälsosamt!



gossigt... grabbigt typ?

2010-10-27 @ 11:53:04 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0