Jag vet att jag har kallat dig för dumt svin och, inkompetent nolla och....magnumidiot..

Magnumidiot var i och för sig välförtjänt,

Full frys(L)
Har inte klivit ur sängen än, funderar på att inte göra det på ett par timmar till. Finner ingen större mening med det än liksom!
Fan vad deprimerande det lät. Jag menade inte så, jag menade mest att jag först om några timmar ska hoppa in i duschen och göra mig i ordning, det blir kalajs för mamma och senare kanske jag åker ut till pappa! Innan dess...som sagt, inte mycket att göra!

Hade en redigt mysig dag igår! Spenderade kvällen hemma hos Amanda på kullen med Malin och Linn! Redigt med snack och senare på kvällen drog vi till Väring, mötte anna.
Malin är numera "egget". Heeeftigt!

Nu ska jag återgå till filmtittandet! Sen ska jag väl ta mig en promenix tror jag, är ju trots allt sport-anna nu, måste ju leva upp till min image! Haha,

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: anna, inte du

sport-anna<3



anna, jag tror jag har blivit smittad av din L.A.T sjukdom...

2010-10-13 @ 11:50:15 // URL: http://uppdragendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0