Jag är cool, lite coolare än Annah(fast ne)

Usssscchhh, varför plågar man sig själv med att springa stöpenspåret frivilligt?

Jag erkänner, jag börjar tycka det är gott att springa, jogga lite med wünderbar musik i lurarna, rätt chill liksom.
Jag erkänner, jag börjar tycka om att "träna", om man nu kan kalla det för det, det är rätt chill liksom.
Jag erkänner, det här får bli min nya hobby. Tills jag tröttnar liksom.
Jag tycker om mat.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag krypa ner i sängen med en kopp te och kolla på full frys eller något annat festligt, DET är mys.

GOD NATT

(I morgon blir det ladies night på kullen, blir nog tjockt med najs)

Kommentarer
Postat av: annah

först tänkte jag:

wtf fuuck, när du skrev att du var coolare än mig

och sen såg jag det sista och ränkte jag, jaha!



ann jag ska börja kalla dig för sportanna

2010-10-08 @ 21:58:16 // URL: http://uppdragendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0