I wrote a letter in my mind, but the words were so unkind, about a man I can’t remember, I don’t recall the reasons why, I must have meant them at the time

Fortfarande äckligt seg. Vill liksom inte gå över. Är nog förkylningen. Den är söt.
Fast ne.

Att sluta kvart över tolv både i morgon och på torsdag kunde inte komma lägligare. hade aldrig pallat längre dagar nu! Har övervägt att stanna hemma den här veckan, men jag vill inte.

Dom har lovat snö i morgon. Snö. Nu. Så fel!
Jaja, jag tycker allt det är lite mysigt ändå! Snart jul nu, tihi.
Nåja, halloween först, och höstlov. Det blir rockigt!
Snöar det i morgon ska jag kolla på musses jul i ankeborg.
Mor sa att jag inte fick kolla på den innan första snön(förmodligen i hopp om att det aldrig mer ska bli snö)
Förra året var bra. Från första oktober fram till julafton, minst två gånger per dag.
Ett under att skivan lever.
Magisk.
Skadad.
Yes♥

Nu ska jag ut på en promenad med den inbyggda springrundan, jag saknar träningsvärken så tänkte, nu kör vi!



Kommentarer
Postat av: amanda.a

still - your eyes bäbbe!:G

(Dom är är fina.)

2010-10-19 @ 20:23:34 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0