I love forget-me-nots, fluffernutters, sugarpops,

fluffernutters...är inte det ett av de skönaste orden som finns?
vad är det för något? Har för mig att det är typ...en smörgås med jordnötsmör och någon vit sörja, marshmallows om jag inte minns fel? Naaa, kanske inte förresten, vem fan skulle äta det liksom! Får ta och googla det sen.
Definitivt ett av dagens I-landsproblem!

Enkel skoldag, lyckades sätta en av de där jäkla stämmorna på musiken, det var ju skönt. Haha, "vad skönt!"
Mälinbejb och jag satt mest och spåra efter det, en babyshow för våra söta klasskamrater!
Vi är älskade.

Efter skolan drog vi oss ner till stan för att kolla present åt Linnsan, vet inte om vi hitta något, vi lamslogs av total utmattning efter tio minuter typ så vi drog hem rätt snabbt, töhö!
Väl hemma sov jag fyra timmar på soffan, det var nog det mest ointelligenta denna veckan!
Ser redigt mycket fram emot morgondagen, sista dagen sen äre lov, men framförallt för att vi ska på middag at Linn's efter skolan! Blir helmys ♥

Nu ska jag fortsätta knapra på mina pepparkakor som folk verkar störa sig på(HA) sen ska jag nog lägga mig och läsa ett par sidor i min bok, försökte med det igår, men man mår ju så dåligt av bokhelvetet! Uscha!

HEJDÅ!



Run through the meadow and scare up the milking cows
Run down the beach kicking clouds of sand
Walk a windy weather day, feel your face blow away
-
Utdrag ur en väldigt söt låt, "love you", den från reklamen som ni förmodligen har hört någon gång,
"Give a little time for the child within you,
don’t be afraid to be young and free.
Undo the locks and throw away the keys
and take off your shoes and socks, and run you"

NI HAR HÖRT DEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0