Fan vad cool jag är! Jag har ju täckjacksväst! - Min mamma behöver uppdateras på coolfronten..

Skolan? - Tänker liksom inte ens på att det är skola, känns inte så. Det är ju bra!

Drog hem till linn efter skolan med Ämända malin och en ny prick, johan(?)! Flöt, top model och kuddkrig, vad kan man mer begära?

Hann inte mer än att komma innanför dörren innan det var dags att ge sig ut på en runda med Elin. Springrunda, tihi.

Mina ben gör ont. Dom är trötta. Jag har haft träningsvärk hela veckan. JAG är cool.

Tänkte bara inflika att min lillebror suttit i soffan med tjock dunjacka på sig de senaste femton minuterna. När jag fråga om han tänkte ta av sig den sa han:
- Nej...den är rätt go liksom...
Jag är inte förvånad.
Nu vet ni!

Hej!

Kommentarer
Postat av: amanda.a

Din mamma är cool på allvar fan!

2010-10-14 @ 19:40:52 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0