Duo adulescentes amatores, duos Angelos in niue - Google translate suger rätt hårt.

I'm havin' the time of my liiiiife,
nej, usch sämsta veckan hittills, pissigt humör är jag på också!
Sämsta veckan låter kanske illa...men den är liksom inte direkt hemsk! Bara..något sämre än alla andra.

Ingen ork att gå till skolan i morgon! Men det är torsdag och då slutar jag kvart över tolv så, lika bra att bita ihop! ! Sen har jag ju redigt mycket roligare i skolan med mina bäbbos än här hemma!

Nääääe, nu ska jag väl...hitta på något!
Börjat planera ihop en lite myskväll till lovet med Emma och våra små böjapojkar!
Dom vet bara inte om det än.
Men vi har bestämt det nu så..ha.

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: amanda.a

Nej, annaännaM, jag har aldrig ätit kokt majs och JA - kokt majs låter jätte skumt. VEM KOKAR MAJS!? det ska grillas...



Bra! Då paxar jag dig, lite filmer och ett toppenhumör. så VÅGA inte ha en dålig dag då säger jag bara...

2010-10-27 @ 20:02:11 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0