Den obehagligaste känslan som finns - ett hål i strumpan, sådär precis lagom stort för att den tån bredvid stortån ska envisas med att ploppa ut där hela tiden! Fy!

Dagens i-landsproblem, oh yeah.

Kort dag i skolan, like.
Skolan överlag, like.
Fläskpannkaka, like.

Knappt kunnat gå idag, vääääärldens träningsvärk i sätesmuskeln. För er som inte vet, arslet.
(Tyckte bara det lät coolare sådär,)

Varit och storhandlat med mor och patrik. Patrik skulle köpa skor, slutade med att jag gick hem med två par i en påse. LIKE.
Köpte mig äntligen ett par fula muminskor! Seriöst, det är nog det fulaste som finns men jag ryser nästan bara av tanken på att stoppa föttera i dom. Goaste skorna evaaaah.
(tihi)
Köpte även ett par att ha tills det att jag kan använda mina fula muminskor, dom är liksom lite för varma än.

Direkt när jag kom hem, alltså dirr-mode, på riktigt jag kastade mig handlöst, inte överdrivet, in i köket och vispade ihop fläskpannkakesmet. Så nu är den i ugnen.
Jag längtar♥
Jag kan inte ens beskriva känslan. Jag dör lite inombords. Aaaaauuugh. Hungrig.

Nä! Nu ska jag installera mitt nya sims spel, TIIHIHIHIHIHIH, mina älskade vänner ska äntligen få sig lite husdjur.
(Spelet kostade 39 kr, det var som en gåva från åvan. Anna vet vad hon ska göra i morgon kväll. HELA kvällen. Tihi)

HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

probably the very best verklighetsflykt made of humankind, typ evah. skål för sims. och väring

2010-10-15 @ 18:32:21 // URL: http://mangohead.blogg.se/
Postat av: amanda.a

ser fram emot att se muminskorna!

2010-10-15 @ 22:45:06 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0