But my guess is right, you break like glass,

Ligger på min nya säng och huttrar, det är något strul med mina element, dom är svinkalla..Vill liksom inte sprida sin ljuva värme i mitt rum! Rena iglon här inne. Nästan så man ser andedräkten spridas kring skallen i form av en såndär vit dimma, SÅ kallt är det! Och jag lät väldigt djup.
Typ djup som en sjö.

Kom precis på mig själv med att ligga och klicka runt på youtube, fruktansvärt onödigt när man faktiskt har spotify på datorn?
Sådärja, myslistan spelas på högsta volym. Som faktiskt inte alls är särskilt högt eftersom min dator är rätt kass. men ni fattar grejen!

Nu ska jag faktiskt göra min msk-läxa! Får väl ta och skriva det där jäkla brevet..kommer ju inte undan så, är väl bara att börja! Ussccchh..

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0