Baby never did I think you could, be such a cold blooded murderer,

Har inte mycket att skriva,

Det går bra nu, kompis det går bra nu,
Bara sådär liksom!

Ska sluta använda ord som:
* liksom
* faktiskt
* oh yeah
Tänkte bara säga det.

Nä, det här var ju ovärt, nu ska jag se på spöktv, sen ska jag nog ut och röra på mig lite!
Det var en sak till...just det, Biatch!♥


I see your strategy
I bet you've been here before
You won't stop until you're victims crawl
Just like a criminal

-

Jag tycker det är coolt att se ut som en gammal tant,


Kommentarer
Postat av: amanda.a

Dina ögon tindrar likt himlens alla stjärnor!

(jag tycker du har fina ögon.)

2010-10-12 @ 19:27:05 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0