All makt åt tengil - vår befriare!......Meningen fick med ens en helt annan innebörd!

Tog en clementin i ena handen och en vattenflaska i den andra, sedan satte vi oss i den lilla röda bilen och drog upp till billingen. Traskade sedan raskt igenom sex kilometer eller nått, det är nästan pris för detta. Helst hade jag bara velat ligga hemma och tycka synd om mig själv på soffan!

Nä! Nu ska jag ner och äta gröt med resten av familjen.....oj, det där lät mindre lame när jag tänkte det.
Sedan ska jag ta en racer-dusch...naken-anna!
Sen får det fan bli sängen! Söva. Söva stenhårt!
Känns som det kommer bli en rockig morgondag. Skola. Tihi.
Mobba mig inte för hårt. Sötnosar.

Nä! Hejdå!


Fruktansvärt söt bild!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tengil ♥ ...haha nej inte alls, fy fan!

2010-10-18 @ 09:29:21 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0