Unbreakable, like nothin' could go wrong..

...hell no,

Helgen är slut. Bläsch.
Fredagen var  bra, redan sagt.
gårdagen var riktigt bra!
Emma droppade in vid fyra och hjälpte mig att göra i ordning lite! Sen kom det en klase stadsbor prick klockan fem, punktliga små varelser det där! Till sist kom väringarna också, nu tror man ju att följande rad ska vara ungefär såhär "Och sen drog vi igång vårat disneymaraton och de andra åkte hem vid elva", men för att vara ärlig,
- Vi faila hårt.
Vad såg vi? Två hela filmer? Haha det var en riktigt lyckad kväll i alla fall! Längesen vi sågs allihopa, händer alldeles för sällan! Vi beställde lite pizzor och i väntan på mat gick vi ut en sväng, där vi mötte grannen i sin traktor, han höll på att ploga vägen:
- Hej!
- Hej! Vill ni ha skjuts?
HAHA, det säger man bara inte nej till! Det var nog första gången denne man körde runt på nio tonåringar i skopan på sin traktor! Haha en av kvällens höjdpunkter måste jag säga!(Det där lät nästan sorgligt om man tänker efter, men hey! Det var kul liksom!)
Spelade med andra ord, jag emma och albin vann, HAHA det var oväntat!
Anna åkte hem, rackarns! Ditt alldeles för höga prat saknades framåt halv tre!
Såg någon film till och jag vet inte hur vi spenderade tiden riktigt, men kvart över två lämnade stadsborna tha building! Klara Heddo och Emma sov över.
Kan ju bara tacka dessa människor för en perfekt lördag!
Emma
Hedvig
Klara
Anna
Kobben
Albin
Norsken
Jonathan
*Mamma tyckte inte vi hade varit så farligt högljuda...för att vara nio pers dvs! Haha
avslutar historian om lördagen med det klockrenaste citatet från kvällen,
"Vi är så bra på att hitta sköna ställningar!"-Norrman.
"Ja!...eller.."-Hedvig
Bra sagt, bra sagt.

I morse när jag vaknade var emma redan borta! I alla fall så såg vi kvarstående på lite filmer och sen åkte jag till Isracingen, trevligt! Mindre trevligt att komma hem till mitt rum som såg ut som om tredje världskriget ägt rum där, men det gick ganska snabbt och smärtfritt att städa upp! Kändes lite som så att, det var nog värt det i slutänden!
Nu är jag äckligt trött, G'natt!
Häjdå.

I'm torn into pieces
Can't deny it, can't pretend

Kommentarer
Postat av: heddanpeddan

serryberry anna, traktorturen var inte kvällens höjdpunkt, det var mitt livs höjdpunkt! aawwesooome

2010-03-08 @ 09:44:07 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0