Ja, som bergen om våren..

..Som en vandring i regn.
Nu är det vår! Nu får det vara det på riktigt!
Idag har jag ju i alla fall:
* Legat ute på en bänk i solen (kändes sååå 09 ha.)
* åkt moppe
* kört moppe
* ätit glass med Hedvig(som för övrigt är dum och sätter mig i så knepiga..dilemman!)
* haft vårkänslor så härmed bestämmer jag att det är vår!

Den här datorn är så fruktansvärt dålig. Att skriva den meningen tog mig en minut. Den med. Inte den. Suck, bra att tangenterna hinner med liksom!

Pluggat so idag, det går som det går. Har ju fan pluggat hur mycket som helst så går det åt helvete vet jag inte vad jag gör. Eller jo det vet jag ju, jag failar hårt i historia höhö.

Näe, nu är jag trött! Mitt huvud skriker efter en paus, men jag tänker pina mig igenom so avsnittet en sista gång sen blir det sängs!
Häjdå!

"Jag önskar att jag var som dem. Seriöst jag gör det. Haha."
- Bra sagt. Alla gånger.

Kommentarer
Postat av: heddanpeddan

Jag tycker att du är duktig. och snygg också dessutom. men det tycker jag ju ifs alltid.. och nej, jag är inte kär i dig!



Hej anna? ... du gillarr miig ändååå!

2010-03-26 @ 22:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0