It's like forgetting the words to your favorite song, you can't believe it, you were always singing along.

"I fortsättningen håller du käften när du pratar med mig!" citat av..den där gubben som fått citat döpta efter sig typ..Wam..Wnågontingcitat! Han var smart!

Skolan var väl helt okej skulle jag säga, var inte med på idrotten, jag var så inställd på att det var fredag(svar ja, besvikelsen gjorde nästan ont när jag kom på att det bara var torsdag)så jag tog inte med idrottskläder, smart drag! Engelskan gick snabbt och smärtfritt, hade gjort läxorna (plus i kanten) och fick tillbaka min uppsats, vilken var riktigt bra tydligen. Jag och Emma studade järnet på spanskan så vi fick sluta tidigare! No:n...är en historia i sig och räknas inte riktigt!

Efter skolan blev det först lite manusskriveri, trevligt trevligt och sen åkte jag till stan med Hedda, hon köpte en present till Iris, nej två faktiskt, en grej till sig själv och en till mig! Frågan är bara..när jag får den? Amagad, bah tiiep snart vah?
Sen sprang vi in på h&m där hon köpte fuskjeansen! Det är rätt coolt att du brände ca..500? kronor på tio minuter! Det är ballt! Men hon är rik nu, uscha så rik hon är..Sen bjöd hon på mat! Mäktig mat! Så mätt. Fortfarande. Power.

Hem, läst so, oj oj jag sköter mig! wooooo, bortsett från att jag somnade, sov bara en liten stund!, så gick det ju bra! Har läst om anne frank, och Benny grûnfelds bok, läst ut båda, mår ju lite lagom gott sådär nu! Usch, men jag ska låna boken, Anne franks dagbok tror jag. Bra att jag sitter och säger att jag mår dåligt av att läsa om boken och sen "Jag ska låna den!"..jag är inte ute efter att plåga mig själv haha!

I alle fall! Fredag i morgon, det är rätt naaaajs! Vet inte hur jag ska spendera den, ska kanske till stan med min mor, handla lite tröjor, en order från systern, hon är inte så nöjd med att jag tar hennes, hmhm:) Om inte annat ska jag dra till biblioteket och låna lite böcker, oj kul.
- Gjorde du i fredags då?
- ääh, var på biblioteket!
Det är chill!
 Jaja, nu ska jag kolla på tv med mor!
Häjdå!


I am my intentions
Trapped here in this flesh and bone

Juuuuuuste! Klasströjorna är klara! Eller allså, vi har röstat fram trycket,
9B2
"man iförd kattdräkt"
Vi vet inte heller...
Jag emma och 99% av killarna tyckte det var en bra idé! Som vanligt haha, "då kan ju ni sex tjejer vara i en grupp och så delar vi in killarna i två, ni fem och ni sex...Emma är i den gruppen med fem, ingen är förvånad haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0