I wish it were over, we seem to never end

Helgen var kanon. Måndagen följde helgens exempel, blir nog bra det här!



Nu är vi snart klara med allt klasströje grejs också, jag vill ha mina byxor.
Dessa häringa två dagar i skolan har gått löjligt fort, de har vart bra. Chockerande nog!
Nej, vad sägs om lite sommar nu då? Ja! Vore rätt gott liksom.

Nationella, engelska hör/läsförståelse avklarat, utan större problem skulle jag tro, så känns det i alla fall!
Nationella prov betyder, inga läxor..nästan! Känns ju något sorgligt att första tanken man har när man kommer hem är, "inga läxor..jaha, vad gör jag nu då?" Ett stort bevis på att hela den här läxgrejen är rubbad! I vanliga fall är inte sysselsättning ett bekymmer eftersom man inte har någon fritid i vilket fall, känns bra som sagt, känns bra!

Spenderat min dag med att, lugnt och harmoniskt suttit och lyssnar på Joshua Radin, Tegan and Sara, Regina Spektor och Melissa Etheridge, gott gott!

Nu blir det Grey's anatomy och sen sängen! Löjligt, har gått och lagt mig nio-tio hela veckan och är ändå helt utmattad, ska det vara bra för liksom? Så sjukligt onödigt kan man ju tycka!
Häjdå!

Stick your hands inside of my pockets
Keep them warm while I'm still here
Tell them this love hasn't changed me, hasn't changed me at all
Stick your heart inside of my chest
Keep it warm here while we rest

Tegan and Sara- I know I know I know


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0