No more can I say, Frozen to myself.

Mitt huvud säger do-donk do-donk! Inte mycket sömn inatt inte, vi somnade väl vid halv sex-sex, gott!

Åkte hem till Jonathan igår, Jag Emman och Hedda blev dock lite sena men fint folk kommer alltid sent! Blev i alla fall lite käk, spel och promenerande på kvällen. Skulle åkt hem med Heddo och Emma vid tolv, men stannade och sov över med klara, vilket mitt huvud som sagt, just nu ångrar höhö! Blir till att sova tidigt ikväll, har ett par timmar att ta igen. Tack till, Emma, klara, hedvig, amanda, bea, norsken, jonathan, dennis, albin och Kobben för en trevlig kväll! Får se vart vi hamnar nästa gång.


Nu ska jag plocka i ordning på mitt rum och sen blir det nog lite plugg! ska försöka prestera bra på so provet vi har på fredag. Känner att jag behöver det efter den senaste prov-floppen haha, kan ju till mitt försvar säga att det var i geografi! Åhå på tal om prov! Fick MVG på nationella i engelska, läs/hörförståelse mojset, känns så redigt bra! Ja det gjorde min torsdag när jag fick reda på det, får se till att skriva en bra uppsats på onsdag också! Så, grattis mig, grattis!(Man får skryta och vara mallig vid tilfällen som dessa)

Nä nu blir det städ och plugg! Ska nog kanske pilla i mig något att äta först, mat är alltid gott höhö!
Häjdå!

Kommentarer
Postat av: heddanpeddan

saknar dig lite din rumpstek.

2010-03-21 @ 22:29:36 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0