Honest to god, I'll break your heart, tare you to pieces, and rip you apart.

Ha.Ha.Ha

 Helg. Helg. Helg. Jag vill ha helg.
Bio i morgon, fredag. Alice i underlandet och alldeles jättebra människor, en bra fredag helt enkelt.
Disneymaraton, hos mig, med alldeles jättebra (en något blåst, inte klara för en gångs skull haha) människor! Underbart!
Isracing på söndag, haha låter kanske inte så kul men det är lite av en tradition så jo, det är..bra!

Dagen var seg, men okej..
Idrott-gjorde inget, blev yr! Jag och Emma R(ullar)ockar!
Engelska-barnboksgrejs...det är chill liksom?
Spanska-var inte där
No-gjorde en labb, sen gjorde vi inget. Precis som det ska va!
Efter skolan var jag med och skrev manus en timma sen åkte jag hem, lagom munter! Solen sken så, det jämnar la ut sig!

Skolan ser ganska lugn ut inför morgondagen också, tre lektioner, tidigare lunch och sen lyssna på Benny, andra gången för forna frösvebor, men det är intressant så det går faktiskt an!
Nu ska jag sova, Häjdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0