FREDAG

Vad säger man? Jag gillar fredagar, jag gillar..
*att vakna i vetskap om att det är sista dagen på skolveckan
*att ha korta meningslösa lektioner
*att klara av läxförhöret jag inte pluggat till
*att klättra i "hemliga snöfort" med Klara
* se hur många personer som får plats i ett hörn(åtta FYI)
*veta att i morgon, då är det lördag!
*gå på bio med mäkta bra människor
*Alice i underlandet av Tim Burton
*Komma hem någorlunda tidigt, ta på mig mammas tröja och krypa upp i fotöljen framför tv:n
*...fredagar?

Så ja, det har varit en bra dag! Okej, den har varit riktigt bra med tanke på att jag haft en riktigt jävlig dag! Jag har ont, ramla omkull precis utanför bion, gott gott, guh.
JAG VILL HA ETT TUGGUMMI! AARGH. Haha!

Nej! Nu ska jag äta vårrullar med mor! Och sen blir det Luftslottet som sprängdes..med mamma, haha mamman är bra!
HÄJDÅ.

Kommentarer
Postat av: heddanpeddan

Du hade chansen, men tog den inte.

Du.Tog.Inte.Tuggumit.

2010-03-06 @ 12:21:51 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0