Det bara dunkar och slår i mig,

Min och Emmas musikuppvärming är klar! Rätt bra att göra't dagen innan? Heeeee. Nu har jag gjort min svenska redovisning, frågan är om det inte varit bättre om jag sluppit i alla fall, ni fick jag visserligen "ett mycket starkt vg" men hey, det sög!

Börjar komma igång i bilden, ha ha ha, nästan! Matten är chill, jag fattar det lite nu!
Fjortisar är roliga, jag vill ha en. Ha.

Efter skolan bar det av hem till Emma, med en dönande huvudvärk satte vi igång med uppvärmningen, efter många timmar av rent flum, allvar och slit var det klart! Pust!  Har inte ätit sen elva dock..det kurrar rätt gött nu! Nä!
- THIS IS PANNKAKA! hmhmhm...

Nu är nog mina makaroner klara! Gooooott. Det kan man leva på. Makaroner alltså, inte gott...eller jo, klart man skulle kunna leva på gott? Men i varje fall för att göra mig förstådd:
- Makaroner är gott, och man skulle kunna leva på det. Jag skulle det. Lätt.

Konstigt, Jag är på bättre humör, trots att jag fick en snöisboll i plytet förut som resulterade i en bula och ett rött märke, det kvittar nu liksom! Liksom liksom liksom liksom, dumma Hedvig, skulle egentligen aldrig falla mig in att säga liksom, men du smittar höhö!

HÄJDÅ



Kommentarer
Postat av: heddanpeddan

Det är coolt att jag lyckas, du till och med ropar som mig.

"mammaa?"

anna

2010-03-08 @ 22:20:37 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0