Det är inte tisdag, inte torsdag..och det är absolut inte fredag! ..Det är måndag..wiie!

Jag HATAR måndagar så hårt! Spenderade vår skoldag på helenaskolan, en applåd till gubbarna på taket, måste säga att jag är imponerad över er skicklighet faktiskt! haha, det är näst intill underhållande! Men men, ni fick bort snön från taket i alla fall, och det var ju poängen! Sen den delen om vart ni la snön behöver vi ju inte nämna!

Nåja, skolan gick hyfsat fort i alla fall, fjortisar är kul! Tog bussen hem från stan med Emma och Heddo, vi drog hem till mig och gjorde lite mackor och prata lite..mycket. RAGE, är nog det mest lämpliga ordet! Suck.
Emma gick hem och jag och H. gjorde chokladpudding, dock åkte hon hem innan det var klart, så jag delade med mor och lillebror. Vi fikade lite och spelade monster buzz tills det var dags för Rutte att gå och lägga sig! Han är rätt söt..när han sover!;)

I morgon är vi lediga! Eller lediga är vi väl inte egentligen, "Hemstudiedag" Som de valt att kalla det. Fått lite uppgifter att göra, men det är rätt lugnt! Jag och Emma åker in till stan och klipper oss istället, var ju bara 6-7 månader sen, höhö!



Det räknas knappt, men det gör lika ont för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0