Da-Damm!

Damm! Fullt av det! Uscha!
Höhö, jag har än en gång gett mig på städning, lånade den lille brodern till hjälp för att det skulle gå fort! Eftersom det kommer folk hit tänkte jag skona dom från en dammchock! Så snällt av mig!


Vaknade klockan sju av att solen värmde upp mitt rum till en löjligt outhärdlig temperatur, somnade om och vaknade kvart i nio, sen gick det inte längre! De futtiga timmar jag sov bestod av drömmar, helskumma! Haha jag antar att det är vad som blir när man ser Alice i underlandet!
Emma, du är en grön larv, Hedvig du är en Stressad kanin, Klara jag är inte säker men jag tror det var du som var "Malice", jag har varit hjärter dam med stort huvud en hel natt, spännande!

Ne nu ska jag duscha och ta på mig kläder! Gå i pyjamas hela dagen är inte direkt att tänka på!
Häjdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0