But until then, I'm guilty and being human's my crime.

"Allt gick att få då, förutom aids, regeringen hade inte uppfunnit det för att utrota homosexualiteten än"
- Family guy.

Ussssssch, vilken seg dag! Skolan sög, jag blir så..jag vet inte ens vad! Guh, fattar inte ens varför jag orkar bry mig? Sabba min dag totalt i alla fall. UÖÖÖH!<--RageVrål

Övat på min provmiddag idag igen, blev något bättre den här gången! Brödet blev skit men gjorde det ju i stort sett utan recept såå..ja, det fixar sig!
Jag är trött på skola, jag är trött på dig, jag är trött på dig och jag är rätt less på dig, haha nu blir jag trött på mig själv! Detta beror på att det känns som att det är måndag, måste vara det!

Aja, slutar ju tidigt i morgon i alla fall, manusskriveri, och sen hem så det är chill! På fredag blir det
 "Alice i underlandet" med massa trevligt folk! Tror jag åtminstone, hoppas det! Och på lördag blir det Disney maraton, med ännu mer trevligt folk! Så helgen är lockande nu!

Nu ska jag återgå till family guy,  som just nu gör en parodi av "nyckeln till frihet" som för övrigt är en av de bästa filmer som gjorts!..den riktiga då, inte parodin..ehm..ja! höhö!
Häjdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu känner jag mig lite ovetande igen, haha ^^

Jag har inte ens gjort min provmiddag en gång... Det kommer bli lyckat!xD Ha det bra på Alice i underlandet. (eller som dom på vakna med the voice sa; underlivet!)

2010-03-04 @ 12:27:19
Postat av: Hon som inte vet vad hon heter.

det kan vara bra om man kommer ihåg att skriva sitt namn också... Jag är smart!

2010-03-04 @ 12:28:03 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0