And my mind could start to wander away..

Musikuppvärmningen gick skit, inget som blev rätt, fick starkt vg..
- Känns det bra?
- Ja, visst!
- Bra, då ses vi på torsdag, hej!
In i omklädningsrummet,
- är han dum i huvudet?
Så kan man ju alltid reagera Emma, Haha! (vi är inte missnöjda med betyget, bara förvånade)

Hungrig. Hungrig. Hungrig. Bliré mat snart elleh? Yes.

Seg i huvudet idag, känt mig febrig sen i söndags, förkyld, hostar som en idiot men vafan, jag pallar inte sitta hemma! Höhö min mor ringde till och med hem i morse och frågade om jag inte skulle stanna hemma ändå, men neeeh, det är ju ddm på tisdagar! Det är snart lov, då kan jag vara sjuk som jag alltid är på loven, men inte nu! Fyller ju visserligen år på påsklovet men..det är ju bara första dagen så! Helt galet vad optimistisk man kan bli över en natt!

Det är vår snart nu. Eller? Måste det nästan vara! Solen har ju varit framme sen i typ..lördags? Och det är stora floder framför vartenda snöberg(alltså, snön smälter?) Fåglarna har hittat fram, och i morse sprang det en ekorre över vägen! (Haha som om det skulle vara våren i egen hög..ekorre..?) Jaja, lite vårtecken går det väl att finna om man anstränger sig!

Nu ska jag äta! Sen blir det nog tårta, som systeryster gjort i skolan, gott. Eller, det vet ju inte jag men den ser got ut!
Häjdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0