var de köttätare!? Nej Gus, den var gjord i trä..jag förklarar senare!

Random rubrik. Rasten är rätt bra, heeee!

Måndagen spenderades i göteborg, på liseberg men Klara Hedvig Johanna Emelie och Johnny! Det vart trevligt. Jag och Heddo drog dock hem tidigare, vi var trötta. Sov hela tågresan till skövde, satt på rådhuscafét ett tag, tog bussen till stöpen, låg i buskarna och plockade blommor, pratade med Johan och förundrades över varför mamman aldrig kom. Jag skulle tydligen ha ringt henne när vi kom fram, men men ! Hem kom vi ju!

Nu ska jag strax dra mig upp till vägen, in till stan och sen vidare mot mariestad med Heddo! Får väl se vad vi hittar på!

Häjdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0