Obviously something's gotta be done, I'm such a drama queen, Every time time time we meet. And you don't give a shit.

Lyckad tisdag, jorå! Fast heeee. Haha Hedvig får plus i kanten! Aldrig åkt så mycket buss i hela mitt liv tror jag! Tog bussen in till stan. Tog bussen till mariestad. Tog bussen till stan från mariestad. Tog bussen från stan till väring. Var i väring en sväng, åkte bil till 26:an, tog bussen till mariestad. Allt detta för att första turen till mariestad kom hedvig på, "oj, jag har glömt mina nycklar!" oooops. Så kan det gå! Folk var inte förvånade av någon anledning? Det var chill, en dag att minnas liksom!

Kom i varje fall fram till mariestad vid elva, kokade makaroner och blandade saft, vad mer kan man begära av en tisdagskväll? Igår slöa vi hela dagen, gick en promenad genom stan på kvällen sen åkte vi hem!

Idag har vi firat gubben anders! Grattis grattis.

OCH JAG HAR NU KÖPT BILJETT TILL LASSE! ♥
Lars Winnerbäck 16 Juli 2010 here I come. With Kledvig!



 A junkie, an addict, a slave for your love
But I'm not in love
I'm just obsessed
-
I'm high on you and on drugs
It is the worst combination of addictions
High on you and all drunk
This is were I make my big mistakes


Kommentarer
Postat av: heddo

hahhaha, i fail. <3



omg you're so fucking cute

2010-07-09 @ 21:47:46 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0