När hösten kommer och tiden gått för fort, när allt känns på rutin och redan gjort, ska jag samla mina krafter och göra nånting stort, för dig, för dig, för dig.

Lars 'lasse' Winnerbäck har gjort det igen!
En magisk afton med min vän Kledvig i göteborg,
"..mina fingrar säger att trädgår'n i göteborg var fan ett segertåg!"
Underbart, underbart, underbart!
Skulle gjort mycket för att få gå ikväll med men sova är inte direkt överskattat när man inte gjort det ordentligt sen i onsdags! Strunt samma jag har en fin t-shirt och ett rockigt minne utav kvällen. Måna shalin(?) bor nu även på min vad! Hon är så fruktansvärt trött, så ni anar inte, det är därför som hon sover hela tiden.
VÄCK POLITIKERNA!



Väntar på att elin ska komma hem nu så vi kan köra ner till kusten! Hoppas på fint väder bara, annars åker jag hem igen.

Hedvug åker till tyskland i morgon, över en vecka. Kul då. Vi skulle ju ha kul. Det har vi haft men en vecka. vafan?
"hedvig vafan.."

Jag är hungrig. Mat. Hejhej mat. Jag är mat. Nej. Jag vill ha mat. Mat. Gott...

"Ditt hår är seriöst typ risigt typ fult slitet;s"
- If it's not god, you'll have to work it! Work it work it work it! Luv Tyra.
I'm workin' it biatch♥
Haha ska man bli upprörd eller vad är grejen?
(Det var en kommentar jag fick. den var rolig. Men mitt svar är bättre. Top model alltså, vad skulle man göra utan det!)

Nu ska jag kila! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: kledvig

seriöst asslord, du är bland det bästa.

du gör mitt liv ibland, skål för det!

och för att vi bor i väring..

jag älskar dig vännen, och jag är glad att jag är din, och du är lite min.

2010-07-17 @ 14:55:00 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0