ljus - stanna kvar, kom och var min vän, ljusna mig igen, igen, igen

Hemma. För en kväll, åker ner till kusten i morgon igen!

Åkte ju som sagt ner till kusten i lördags, det var sol så efter ganska exakt tolv minuter drog jag med mig elin ner till havet för ett dopp. Hon tröttna efter sisådär 30 sekunder, jag simmade  mig utmattad. Behövdes, simma alltså. Underbart.

Hade rätt fint väder söndag också så det blev en hel del bad för min del, sol bad om vartannat liksom. Avslutade kvällen med att bränna upp hela vänsterbenet. Dumma manet. Stackars måna, hon fick sig mer än vad hon tålde! Hon blev bortduschad med sötvatten den kvällen! Ack, vilken förlust. Min vad är tom. R.I.P Måna♥

Igår var jag förbannad hela dagen. vart var solen dom lovat mig? Tja, inte framme i alla fall. Åkte in till lysekil en sväng, men var för sur för att ens orka leta efter något. Blev bara mamma som fynda en hel del, var ju kul för henne liksom!
Arrg arrg tugg tugg på måndagen. Äckel-måndag. Jag hatar fan måndagar på loven också nu. Dum dag. Du är dum. Blä. Dumdumdum. Dum.

Idag visade i alla fall väderguden vart skåpet ska stå! Solen sken när jag vakna och klockan nio satt jag ute i solstolen och läste höhö! Framåt tiosnåret satt jag i farbror peters båt och drog en krabbtina! Det är sommar.
Åkte ut och hälsa på emma ett tag också. Brände upp båda benen på Manet och hans kusiner ManeterNA. Aj. Huvudvärk och yrsel efter det. Mumma. Men vi gav oss inte innan vi doppat oss, vilket blev efter att vi smidigt ålat oss ner för berget och ner i vattnet! Blev även lite minigolf med daniel och..kent morgan eller vad norrpojken hette haha! Jag fick 66p på 12 banor. vad mer behöver sägas?

Nu ska jag duscha, sluta skriva löjligt långa inlägg som ingen läser, sen ska jag äta och sova!
Hejdå!


För hon är sådär "Hej jag är katig" men jag tycker ruskigt bra om henne ändå♥
Du förgyllde min dag. Du och din pepparkaks-pojke med blå solbrillor.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0